Algemene vragen
Heb je een vraag over algemene zaken? Bekijk hier de antwoorden
Vul het contactformulier in en wij nemen contact met u op.
Ja, als u besluit na de proef periode een contact bij ons af te sluiten kunnen wij het contract bij uw huidige provider opzeggen.
Multifiber is aangesloten bij de overstapservice van COIN waardoor overstappen heel eenvoudig is. Heb je internet, televisie en telefonie bij je huidige provider lopen? Dan kan multifiber de overstap voor je regelen. Heb je echter je diensten bij meerdere providers? Dan dien je je telefonie abonnement bij je huidige provider zelf op te zeggen. Zodra wij jouw aanmelding hebben ontvangen, wordt de aanvraag verwerkt. Uiteraard houden wij je op de hoogte van de ontwikkelingen omtrent je aansluiting en activering.
Wij zeggen je provider pas op zodra je door één van onze monteurs bent aangesloten of wanneer je de apparatuur zelf hebt aangesloten en dus gebruik kunt gaan maken van onze diensten. Dit doen we zodat jij geen onderbreking van je diensten hebt en er zo min mogelijk van merkt. Wil je weten of jouw huidige provider onder de overstapregeling van COIN valt? Check het via deze link.
Ja, maar dit kan alleen wanneer wij jou nog moeten activeren. Daarna niet meer, dan kan het pas weer als je jaarcontract is afgelopen. Wel zijn alle optionele pakketten maandelijks aan- en uit te zetten.
Ja, je kan tijdens het bestellen aangeven dat je gebruik wenst te maken van onze installatieservice. De apparatuur wordt dan door onze monteur geinstalleerd. Klik hier als je wilt weten wat onze monteur tijdens deze installatie precies doet.
Als je een e-mailadres hebt wat niet gerelateerd is aan een provider, zoals Gmail, Outlook, Hotmail of Live.nl, dan kan je deze gewoon behouden.
Ja, wij hebben in totaal 94 radiozenders die je via de tv kunt beluisteren.
Op deze pagina kan je zien om welke zenders het gaat.
- Een router, leveren wij altijd standaard mee bij al onze abonnementen.
- Een televisie ontvanger, deze krijg je ook standaard geleverd als je hebt gekozen voor een alles-in-één pakket.
Multifiber is van maandag tot en met vrijdag telefonisch bereikbaar van 09:00 tot 17:00 uur.
Dit kan door ons een mail te sturen naar sales@multifiber.nl
Vermeld hierbij altijd je postcode, huisnummer en verhuisdatum.