Particulier / Zakelijk
Bel 074 – 205 10 88
per maand
250/250 Mbit/s
Vast IP adres
Incl. Wifi router
Incl. Telefoonlijn
Gratis nummerbehoud
Excl. gemaakte belkosten
Basis pakket
Standaard 1 ontvanger,
max 3
ESPN Compleet
Opnemen
Programma gemist
Begin gemist
Pauze tv
TV App
*Na 4 maanden betaal je € 63,50 p.m.
per maand
1000/1000 Mbit/s
Vast IP adres
Incl. Wifi router
Incl. Telefoonlijn
Gratis nummerbehoud
Excl. gemaakte belkosten
Basis pakket
Standaard 1 ontvanger,
max 3
ESPN Compleet
Opnemen
Programma gemist
Begin gemist
Pauze tv
TV App
*Na 4 maanden betaal je € 66,- p.m.
per maand
250/250 Mbit/s
Vast IP adres
Incl. Wifi router
*Na 4 maanden betaal je € 43,50 p.m.
per maand
1000/1000 Mbit/s
Vast IP adres
Incl. Wifi router
*Na 4 maanden betaal je € 46,- p.m.
Heb je vragen of twijfel je over de beste pakketkeuze voor jouw persoonlijke situatie? Aarzel niet en bel ons op 074-203 2803 of mail. Wij maken graag tijd voor je vrij.
Je meldt je bij ons aan door een postcodecheck te doen op de website, zie Bestellen.
Is jouw postcode (nog) niet bij ons nog bekend, neem dan contact met ons op.
Ja, multifiber is aangesloten bij de overstapservice van COIN waardoor overstappen heel eenvoudig is. Laat ons weten als hiervan gebruik wilt maken, want dit gaat niet automatisch. Zodra we je verzoek hebben ontvangen, wordt de overstap aangevraagd.
Het voordeel van de overstapservice is dat je altijd internet (en vaste telefoon) hebt. We laten je huidige provider pas weten dat de overstap definitief is, zodra je door één van onze monteurs bent aangesloten of online bent na het zelf installeren van de apparatuur.
Wil je weten of jouw huidige provider onder de overstapregeling van COIN valt? Check het via deze link.
Ja, je pakket is nog te wijzigen wanneer je adres nog geactiveerd moet worden. Gedurende het jaarcontract is het alleen mogelijk om het pakket te upgraden. Na het jaarcontract is het pakket ook te downgraden. Let op! Als het pakket op enig moment wordt gewijzigd, gelden de nieuwe pakketprijzen.
Ja, tijdens het bestellen geef je aan dat je gebruik wenst te maken van onze installatieservice. De apparatuur wordt dan door onze monteur geïnstalleerd. Klik hier als je wilt weten wat onze monteur tijdens deze installatie precies doet.
Als je een e-mailadres hebt wat niet gerelateerd is aan een provider, zoals Gmail, Outlook, Hotmail of Live.nl, dan zijn deze e-mailadressen te behouden.
Wij kunnen hier helaas geen informatie over geven omdat wij geen zicht hebben de planning van de aannemer/netwerkbeheerder. Wij adviseren je om contact op te nemen met de betreffende aannemer/netwerkbeheerder.
Ja, wij hebben in totaal 94 radiozenders die via de tv te beluisteren zijn. Op deze pagina zie je om welke zenders het gaat en op welke kanalen ze te vinden zijn.
Multifiber is van maandag tot en met vrijdag telefonisch bereikbaar van 09:00 uur tot 17:00 uur.
Het is mogelijk dat er activatiekosten in rekening worden gebracht voor het activeren van onze diensten op uw glasvezellijn. Dit vindt u terug in de postcodecheck.