Algemene vragen
Je meldt je bij ons aan door een postcodecheck te doen op de website, zie Bestellen.
Is jouw postcode (nog) niet bij ons nog bekend, neem dan contact met ons op.
Ja, multifiber is aangesloten bij de overstapservice van COIN waardoor overstappen heel eenvoudig is. Laat ons weten als hiervan gebruik wilt maken, want dit gaat niet automatisch. Zodra we je verzoek hebben ontvangen, wordt de overstap aangevraagd.
Het voordeel van de overstapservice is dat je altijd internet (en vaste telefoon) hebt. We laten je huidige provider pas weten dat de overstap definitief is, zodra je door één van onze monteurs bent aangesloten of online bent na het zelf installeren van de apparatuur.
Wil je weten of jouw huidige provider onder de overstapregeling van COIN valt? Check het via deze link.
Ja, je pakket is nog te wijzigen wanneer je adres nog geactiveerd moet worden. Gedurende het jaarcontract is het alleen mogelijk om het pakket te upgraden. Na het jaarcontract is het pakket ook te downgraden. Let op! Als het pakket op enig moment wordt gewijzigd, gelden de nieuwe pakketprijzen.
Ja, tijdens het bestellen geef je aan dat je gebruik wenst te maken van onze installatieservice. De apparatuur wordt dan door onze monteur geïnstalleerd. Klik hier als je wilt weten wat onze monteur tijdens deze installatie precies doet.
Als je een e-mailadres hebt wat niet gerelateerd is aan een provider, zoals Gmail, Outlook, Hotmail of Live.nl, dan zijn deze e-mailadressen te behouden.
Wij kunnen hier helaas geen informatie over geven omdat wij geen zicht hebben de planning van de aannemer/netwerkbeheerder. Wij adviseren je om contact op te nemen met de betreffende aannemer/netwerkbeheerder.
Ja, wij hebben in totaal 94 radiozenders die via de tv te beluisteren zijn. Op deze pagina zie je om welke zenders het gaat en op welke kanalen ze te vinden zijn.
- Een router: deze leveren wij standaard bij al onze abonnementen.
- Een TV ontvanger: deze wordt standaard geleverd als je hebt gekozen voor een alles-in-één pakket.
Multifiber is van maandag tot en met vrijdag telefonisch bereikbaar van 09:00 uur tot 17:00 uur.
Het contract kan worden opgezegd door een e-mail te sturen naar info@multifiber.nl. Ook bij een verhuizing worden we graag op tijd geïnformeerd. Vermeld je naam, postcode en huisnummer en per welke datum je wil opzeggen. Na het jaarcontract is het contract op elk moment opzegbaar, met in achtneming van een wettelijke opzegtermijn van één maand, vanaf datum opzeggen.
Je nieuwe provider kan gebruik maken van de overstapservice. Neem contact met hen op voor meer informatie.
Ga je verhuizen naar een adres waar wij ook diensten leveren, dan is het mogelijk om het contract mee te nemen. Mail of bel ons voor meer informatie.
Het is mogelijk dat er activatiekosten in rekening worden gebracht voor het activeren van onze diensten op uw glasvezellijn. Dit vindt u terug in de postcodecheck.